PRODUŽENI BORAVAK RAZREDNE I PREDMETNE NASTAVE ŠKOLSKE 2025/2026.

 

Produženi boravak u Zavodu „Mjedenica“ predstavlja specijalizirani oblik odgojno-obrazovne podrške namijenjen djeci s teškoćama u razvoju koja pohađaju osnovno obrazovanje.

Program obuhvata brigu o djeci prije ili nakon nastave, uz naglasak na sigurnost, razvoj funkcionalnih sposobnosti i jačanje socijalne uključenosti.

Dnevni /produženi boravak učenika nakon škole ima svoje pedagoške, odgojne, zdrastvene, edukacijsko-rehabilitacijske i socijalne vrijednosti.

U vrijeme boravka učenici su obuhvaćeni produženim defektološkim tretmanom, a prema ličnim potrebama  i rehabilitacijskim programom.

Produženi boravak radi svakim radnim danom od 07:30 do 18:00 sati, prema unaprijed usklađenim smjenama u školi.

Za sve aktivnosti kao i za evidenciju i praćenje postignuća učenika i evidenciju  boravka vodi se  Dnevnik rada. Multidiscipliniran pristup se očituje kroz saradnju sa svim članovima Stručnog tima Zavoda: direktoricom, pedagogicom, psihologinjom, socijalnom radnicom, logopedima i medicinskim osobljem.

Dnevne aktivnosti u produženom boravku:

Dnevne aktivnosti u obje smjene uključuju:

  • prijem učenika i slobodne aktivnosti

  • doručak ili ručak u zavisnosti od smjene

  • održavanje lične higijene i razvoj navika brige o sebi

  • izradu zadaće uz stručnu podršku i razvoj radnih navika

  • usmjerene individualne i grupne aktivnosti (kreativne, edukativne, senzorne, motoričke, radne…)

  • igru kao oblik učenja i jačanja socijalnih vještina

  • pripremu učenika za školu ili organizovan ispraćaj kući

Aktivnosti se planiraju i provode u skladu s interesima djece, definisanim ciljevima i individualiziranim odgojno-obrazovnim programima.

Odgojno-obrazovni ciljevi programa:

Ciljevi produženog boravka usmjereni su na:

  1. Povećanje samostalnosti u aktivnostima svakodnevnog života

  2. Razvijanje komunikacijskih i socijalnih kompetencija

  3. Podršku u učenju i izvršavanju školskih obaveza

  4. Unapređenje emocionalne stabilnosti i samoregulacije

  5. Razvoj motoričkih funkcija i senzorne integracije

  6. Podsticanje kreativnog izražavanja i učestvovanja u grupnim aktivnostima

  7. Osnaživanje za aktivno inkluzivno učešće u školi i zajednici

  8. Očuvanje zdravlja i sigurnosti kroz strukturiran dnevni raspored

  9. Saradnju sa porodicom, školom i stručnim timovima radi kontinuiteta razvoja

Očekivani ishodi:

Kroz uključenost u program očekuje se da učenici:

  • napreduju u samostalnosti i brizi o sebi

  • ostvaruju bolje socijalne kontakte i kvalitetnije vršnjačke odnose

  • razvijaju pozitivne ponašajne obrasce i emocionalnu stabilnost

  • pokazuju veći stepen ustrajnosti u učenju i izvršavanju obaveza

  • aktivno učestvuju u grupnim i kreativnim aktivnostima

  • razvijaju motoričke, funkcionalne i komunikacijske vještine primjenjive u svakodnevnom životu

 

 

 

 

RAZREDNA NASTAVA:

 

Broj učenika (I-V)

Broj grupa

Broj  voditelja grupa

26

3

3

 

Raspored dnevnih aktivnosti:

 

  I smjena:

 

07:30 – 08:30 –  Prijem učenika

08:30 – 09:00 –  Kulturno-higijenkse navike

09:00 – 09:20  – Doručak

09:20 – 10:30  –  Korepeticija

10:30 – 11:00  – Usmjerene aktivnosti  

11:00 – 11:45  –  Klobodne aktivnosti

11:45 – 12:00   – Kulturno-higijenske navike

12:00 – 12:30  –  Ručak

12:30 – 13:00  –  Pospremanje prostora i priprema za odlazak na nastavu

 

  II smjena:

11:10 – 11:55  – Prijem učenika

12:30 – 12:45 – Slobodne aktivnosti

12:45 – 13:20 – Ručak

13:20 – 13:30 – Kulturno-higijenkse navike

13:30 – 14:30 – Korepeticija

14:30 – 15:30 – Slobodne aktivnosti

15:30 – 16:30 – Usmjerene aktivnosti  

16:30 – 18:00 – Pospremanje radnog prostora, vježbe opuštanja i odlazak učenika kući.                                                                               

 

PREDMETNA NASTAVA:

Broj učenika (VI-IX)

Broj grupa

Broj  voditelja grupa

24

3

3

 

Raspored dnevnih aktivnosti:

I smjena:

 

 

07:30 – 09:00

Prijem učenika, slobodne aktivnosti

09:00 – 09:30

Doručak

09:30 – 09:45

Lična higijena

09:45 – 10:15

Igramo se i družimo

10:15 – 11:00

Korepeticija

11:00 – 11:30

Usmjerene aktivnosti

11:30 – 12:00

Ručak

12:00 – 12:30

Priprema za školu

12:30 – 13:00

Pospremanje radnog prostora i priprema za odlazak na nastavu

 

II smjena:

 

 

11:45 – 12:30

Prijem učenika, odmor

12:30 – 12:45

Pospremanje prostora

12:45 – 13:15

Ručak

13:15 – 13:30

Lična higijena

13:30 – 14:15

Korepeticija

14:15 – 15:00

Igramo se i družimo

15:00 – 15:45

Usmjerene aktivnosti

15:45 – 16:15

Priprema prostora i organizacija aktivnosti

16:15 – 17:00

Igramo se i družimo

17:00 – 18:00

Pospremanje radnog prostora i odlazak učenika kući

Sve aktivnosti se realizuju u skladu sa individualiziranim obrazovnim programima i razvojnim potrebama djece, uz stalnu podršku voditelja – odgajatelja i stručnog tima Zavoda.

Produženi boravak Zavoda „Mjedenica“ predstavlja snažan oslonac porodicama i važan segment rehabilitacijskog i obrazovnog procesa djece s teškoćama u razvoju. Kroz profesionalan pristup, timski rad i toplo okruženje, nastojimo osigurati da svako dijete dostigne svoj maksimum i osjeti pripadnost zajednici.