PRODUŽENI BORAVAK RAZREDNE I PREDMETNE NASTAVE ŠKOLSKE 2025/2026.
Produženi boravak u Zavodu „Mjedenica“ predstavlja specijalizirani oblik odgojno-obrazovne podrške namijenjen djeci s teškoćama u razvoju koja pohađaju osnovno obrazovanje.
Program obuhvata brigu o djeci prije ili nakon nastave, uz naglasak na sigurnost, razvoj funkcionalnih sposobnosti i jačanje socijalne uključenosti.
Dnevni /produženi boravak učenika nakon škole ima svoje pedagoške, odgojne, zdrastvene, edukacijsko-rehabilitacijske i socijalne vrijednosti.
U vrijeme boravka učenici su obuhvaćeni produženim defektološkim tretmanom, a prema ličnim potrebama i rehabilitacijskim programom.
Produženi boravak radi svakim radnim danom od 07:30 do 18:00 sati, prema unaprijed usklađenim smjenama u školi.
Za sve aktivnosti kao i za evidenciju i praćenje postignuća učenika i evidenciju boravka vodi se Dnevnik rada. Multidiscipliniran pristup se očituje kroz saradnju sa svim članovima Stručnog tima Zavoda: direktoricom, pedagogicom, psihologinjom, socijalnom radnicom, logopedima i medicinskim osobljem.
Dnevne aktivnosti u produženom boravku:
Dnevne aktivnosti u obje smjene uključuju:
- prijem učenika i slobodne aktivnosti
- doručak ili ručak u zavisnosti od smjene
- održavanje lične higijene i razvoj navika brige o sebi
- izradu zadaće uz stručnu podršku i razvoj radnih navika
- usmjerene individualne i grupne aktivnosti (kreativne, edukativne, senzorne, motoričke, radne…)
- igru kao oblik učenja i jačanja socijalnih vještina
- pripremu učenika za školu ili organizovan ispraćaj kući
Aktivnosti se planiraju i provode u skladu s interesima djece, definisanim ciljevima i individualiziranim odgojno-obrazovnim programima.
Odgojno-obrazovni ciljevi programa:
Ciljevi produženog boravka usmjereni su na:
- Povećanje samostalnosti u aktivnostima svakodnevnog života
- Razvijanje komunikacijskih i socijalnih kompetencija
- Podršku u učenju i izvršavanju školskih obaveza
- Unapređenje emocionalne stabilnosti i samoregulacije
- Razvoj motoričkih funkcija i senzorne integracije
- Podsticanje kreativnog izražavanja i učestvovanja u grupnim aktivnostima
- Osnaživanje za aktivno inkluzivno učešće u školi i zajednici
- Očuvanje zdravlja i sigurnosti kroz strukturiran dnevni raspored
- Saradnju sa porodicom, školom i stručnim timovima radi kontinuiteta razvoja
Očekivani ishodi:
Kroz uključenost u program očekuje se da učenici:
- napreduju u samostalnosti i brizi o sebi
- ostvaruju bolje socijalne kontakte i kvalitetnije vršnjačke odnose
- razvijaju pozitivne ponašajne obrasce i emocionalnu stabilnost
- pokazuju veći stepen ustrajnosti u učenju i izvršavanju obaveza
- aktivno učestvuju u grupnim i kreativnim aktivnostima
- razvijaju motoričke, funkcionalne i komunikacijske vještine primjenjive u svakodnevnom životu
RAZREDNA NASTAVA:
|
Broj učenika (I-V) |
Broj grupa |
Broj voditelja grupa |
|
26 |
3 |
3 |
Raspored dnevnih aktivnosti:
I smjena:
07:30 – 08:30 – Prijem učenika
08:30 – 09:00 – Kulturno-higijenkse navike
09:00 – 09:20 – Doručak
09:20 – 10:30 – Korepeticija
10:30 – 11:00 – Usmjerene aktivnosti
11:00 – 11:45 – Klobodne aktivnosti
11:45 – 12:00 – Kulturno-higijenske navike
12:00 – 12:30 – Ručak
12:30 – 13:00 – Pospremanje prostora i priprema za odlazak na nastavu
II smjena:
11:10 – 11:55 – Prijem učenika
12:30 – 12:45 – Slobodne aktivnosti
12:45 – 13:20 – Ručak
13:20 – 13:30 – Kulturno-higijenkse navike
13:30 – 14:30 – Korepeticija
14:30 – 15:30 – Slobodne aktivnosti
15:30 – 16:30 – Usmjerene aktivnosti
16:30 – 18:00 – Pospremanje radnog prostora, vježbe opuštanja i odlazak učenika kući.
PREDMETNA NASTAVA:
|
Broj učenika (VI-IX) |
Broj grupa |
Broj voditelja grupa |
|
24 |
3 |
3 |
Raspored dnevnih aktivnosti:
I smjena:
II smjena:
Sve aktivnosti se realizuju u skladu sa individualiziranim obrazovnim programima i razvojnim potrebama djece, uz stalnu podršku voditelja – odgajatelja i stručnog tima Zavoda.
Produženi boravak Zavoda „Mjedenica“ predstavlja snažan oslonac porodicama i važan segment rehabilitacijskog i obrazovnog procesa djece s teškoćama u razvoju. Kroz profesionalan pristup, timski rad i toplo okruženje, nastojimo osigurati da svako dijete dostigne svoj maksimum i osjeti pripadnost zajednici.
