DNEVNI/PRODUŽENI BORAVAK PREDMETNA NASTAVA ŠKOLSKA 2019/2020.
Dnevni/produženi boravak je boravak učenika nakon škole i ima svoje pedagoške, odgojne, zdravstvene i socijalne vrijednosti.
Planirani broj učenika (V-IX) | Broj grupa | Broj nastavnika |
19 | 2 | 2 |
U vrijeme boravka učenici su obuhvaćeni produženim defektološkim tretmanom, a prema ličnim potrebama i rehabilitacijskim programima. Produženi boravak će raditi svaki radni dan od 07:30 do 16:30 sati prema unaprijed usklađenim smjenama u školi. Za sve aktivnosti kao za evidenciju i praćenje postignuća učenika i evidinciju boravka vodit će se dnevnik rada. Multidisciplinaran pristup će se očitovati kroz saradnju sa svim članovima Stručnog tima Zavoda: direktoricom, pedagogicom, psihologicom, socijalnom radnicom, logopedima i medicinskim osobljem.
Raspored dnevnih aktivnosti:
I smjena:
07.30 – 09.00 – Prijem učenika u produženi boravak
09.00 – 10.00 – Korepeticija
10.00 – 10.45 – Odgojna aktivnost (usmjereni čas)
10.45 – 11.30 – Slobodne aktivnosti prema interesovanjima učenika
11.30 – 11.45 – Pripreme za ručak
11.45 – 12.15 – Ručak
12.15 – 12.45 – Odmor i relaksacija, odlazak u školu II smjena
II smjena:
10.30 – 11.30 – Prijem učenika u produženi boravak
11.30 – 12.30 – Slobodne aktivnosti prema interesovanjima učenika
12.30 – 13.00 – Pripreme za ručak
13.00 – 13.30 – Ručak
13.30 – 14.00 – Odmor i relaksacija
14.00 – 15.00 – Korepeticija
15.00 – 15.45 – Odgojna aktivnost (usmjereni čas)
15.45 – 16.30 – Pospremanje boravka, odlazak učenika kući
Okvirni kurikulum za usmjereni čas:
PODRUČJA |
AKTIVNOSTI |
GOVORNO I PISMENO IZRAŽAVANJE
(RAZVOJ GOVORNIH KOMPETENCIJA I KOREKCIJA GOVORNIH POREMEĆAJA) |
|
LIKOVNO –TEHNIČKI RAD |
|
KULTURNO-UMJETNIČKI RAD I EKOLOGIJA
|
· razvijanje prikladnih moralnih vrijednosti, osjećaja za vlastitu i kolektivnu odgovornost, pozitivnih osobina ličnosti te osobnog kodeksa moralnog ponašanja
· odgovorno, temeljito i redovito pisanje domaćih zadataka · učenje i vježbanje pravila ponašanja u razredu, školi i na školskom igralištu · slušanje i slijeđenje upute · učenje tehnika opuštanja i relaksacije · vježbanje socijalnih odnosa između odraslih i djece i djece i djece · razvijanje kooperativnosti, odgovornosti, lojalnosti u skupini · obraćanje pozornosti na biljni i životinjski svijet · upoznajemo našu domovinu BIH · ponašanje u prometu |
UMJETNIČKE I PLESNE AKTIVNOSTI
|
|
ZABAVA, IGRE, REKREACIJA |
|
TJELESNI ODGOJ | · sport: fudbal, odbojka,
|
Osim neposrednog rada sa djecom, odgajatelji produženog boravka će obavljati sve pripadajuće administrativne poslove i sarađivati sa roditeljima i nastavnicima učenika.
. U ovoj školskoj godini planirane su sljedeće sekcije:
- art radionica
- dramsko-recitatorska sekcija
Poseban akcenat u radu bit će usmjeren na socijalizaciju, povećanje nivoa samostalnosti i opštu funkcionalnost učenika. Produženi boravak je boravak učenika nakon škole i ima svoje pedagoške, odgojne, zdravstvene i socijalne vrijednosti.
DNEVNI/PRODUŽENI BORAVAK RAZREDNA NASTAVA
Dnevni/produženi boravak je boravak učenika nakon škole i ima svoje pedagoške, odgojne, zdravstvene i socijalne vrijednosti.
Planirani broj učenika (V-IX) | Broj grupa | Broj nastavnika |
22 | 2 | 2 |
U vrijeme boravka učenici su obuhvaćeni produženim defektološkim tretmanom, a prema ličnim potrebama i rehabilitacijskim programima.
Produženi boravak će raditi svaki radni dan od 07:30 do 16:30 sati prema unaprijed usklađenim smjenama u školi. Za sve aktivnosti kao za evidenciju i praćenje postignuća učenika i evidinciju boravka vodit će se dnevnik rada. Multidisciplinaran pristup će se očitovati kroz saradnju sa svim članovima Stručnog tima Zavoda: direktoricom, pedagogicom, psihologicom, socijalnom radnicom, logopedima i medicinskim osobljem.
Raspored dnevnih aktivnosti:
I smjena:
07.30 – 09.00 – Prijem učenika u produženi boravak
08.00 – 08.30 – Jutarnji sastanak (razgovor / neformalna komunikacija: koji je dan, mjesec,
godišnje doba, imena broj djece, vrijeme, muzika i pokret
09.00 – 10.30 – Doručak (kulturno-higijenske navike)
10.30 – 11.20 – Usmjerene aktivnosti (rad na akademskim i kreativnim sposobnostima)
11.20 – 12.00 – Ručak ( kulturno -higijenske navike)
12.10 – 12.45 – Organizovane slobodne aktivnosti (odlazak u salu, vježbe, muzičke igre, igre
u paru, igre u koloni, u krugu, igre sa igračkama, puzzle, lego kocke, nizanje
perli, slikovnice i crtani film)
12.45 – 13.00 – Spremanje i odlazak u školu II smjena
II smjena:
10.30 – 11.10 – Prijem učenika u produženi boravak
11.15 – 11.30 – Vježbe i relaksacija ( u zdravom tijelu zdrav duh)
11.30 – 12.00 – Popodnevni sastanak (razgovor / neformalna komunikacija: kako su proveli
dan u školi, koji je dan, mjesec, godišnje doba, imena,broj djece,vrijeme,
muzika i pokret)
12.10 – 12.40 – Organizovane slobodne aktivnosti (odlazak u salu, vježbe, muzičke igre, igre
u paru, igre u koloni, u krugu, igre sa igračkama, puzzle, lego kocke, nizanje
perli, slikovnice i crtani film)
12.40 – 13.00 – Kulturno -higijenske navike
13.30 – 15.00 – Korepeticija
15.00 – 16.00 – Usmjerene aktivnosti (rad na akademskim i kreativnim sposobnostima)
16.00 – 16.30 –Organizovanje slobodnih aktivnosti, odlazak učenika kući